Phone 503 624 820
01

Pomoc w zakresie oprogramowania

  • naprawa systemów operacyjnych (Windows, MacOS)
  • programy księgowe (Insert, Symfonia, Enova)
  • programy pocztowe (Outlook, Thunderbird)
  • instalacja specjalistycznego oprogramowania oraz sprzętu fiskalizującego
02

Pomoc w zakresie napraw

  • montaż komputerów pod wymogi klienta
  • naprawa laptopów i komputerów
  • naprawa tabletów
  • naprawa drukarek
  • naprawa monitorów
  • naprawa komponentów (podzespołów) komputerowych
03

Backup danych

  • archiwizacja danych wrażliwych firmy, takich jak bazy danych klientów, programy fakturowe,
  • konfiguracja ustawień programów specjalistycznych
  • kopia zapasowa systemów na wypadek uszkodzenia dysku lub błędu systemu podczas aktualizacji
  • przenoszenie zawartości z jednego komputera do drugiego
  • konfiguracja i zabezpieczenia serwerów NAS
  • kopie serwerów NAS na inne serwery zapasowe
04

Odzyskiwanie danych

  • dyski twarde HDD i SSD
  • karty pamięci SD oraz pendrive’y
  • smartfony i tablety
05

Sieci komputerowe

  • projektowanie sieci
  • rozbudowa sieci
  • modernizacja oraz poprawienie jakości sieci według najnowszych standardów
  • poprawienie jakości sygnału sieci wi-fi
  • kontrola i odnajdywanie problemów powstających w sieciach
  • kontrola oraz aktualizacja oprogramowania na urządzeniach sieciowych, takich jak switche, routery itp.
06

Serwery

Pytanie Kompleksowa pomoc w zakresie doboru sprzętu na potrzeby firmy

Jako firma z wieloletnim stażem i doświadczeniem mamy rozpoznanie wśród producentów i jesteśmy na bieżąco z nowościami pojawiającymi się na rynku. Wiemy najlepiej, jakie marki oraz modele warto aktualnie wybierać. Nasi specjaliści znają się na mocnych i słabych stronach podzespołów komputerowych. Dzięki swojej wiedzy, mogą szczerze podpowiadać naszym klientom sprawdzone, niezawodne rozwiązania, które będą służyć przez wiele lat.

 

Pytanie Monitoring i rejestratory

  • montaż oraz konfiguracja kamer i rejestratorów obrazu i dźwięku
  • konfiguracja zdalnego podglądu urządzeń rejestrujących
  • rozbudowa oraz modernizacja istniejących rozwiązań
  • nadzór prawidłowości pracy oraz zapisu danych z rejestratorów

Pakiety

Pakiet mała firma

  • liczba komputerów objętych opieką: 1-3
  • doradztwo w wyborze sprzętu IT: Tak
  • wsparcie techniczne i konsultacje telefoniczne 24/7: Tak
  • wsparcie przy zarządzaniu siecią LAN i dostępem do Internetu: Tak
  • liczba godzin do wykorzystania w miesiącu: 5
  • wyznaczony opiekun: Nie

500 ZŁ NETTO / MIESIĄC

Pakiet średnia firma

  • liczba komputerów objętych opieką: 3-6
  • doradztwo w wyborze sprzętu IT: Tak
  • wsparcie techniczne i konsultacje telefoniczne 24/7: Tak
  • wsparcie przy zarządzaniu siecią LAN i dostępem do Internetu: Tak
  • liczba godzin do wykorzystania w miesiącu: 10
  • wyznaczony opiekun: Tak

1000 ZŁ NETTO / MIESIĄC

Pakiet duża firma

  • liczba komputerów objętych opieką: 6-15
  • doradztwo w wyborze sprzętu IT: Tak
  • wsparcie techniczne i konsultacje telefoniczne 24/7: Tak
  • wsparcie przy zarządzaniu siecią LAN i dostępem do Internetu: Tak
  • liczba godzin do wykorzystania w miesiącu: 20
  • wyznaczony opiekun: Tak

1500 ZŁ NETTO / MIESIĄC

OBSZAR DZIAŁANIA

Olsztyn i okolice

Adres ul. Świetlista 4a, 10-728 Olsztyn
DOJAZD

Dojazd komunikacją miejską

Linie: 103, 105, 109, 130, 305, 309

Przystanek: Uniwersytet Świetlista

53.7498373 20.4519766 14
Obsługa informatyczna na godziny Obsługa informatyczna na godziny

Specjalista na godziny

Interesuje Cię usługa doraźna zamiast abonamentu?

Zadzwoń i ustal z nami szczegóły Telefon 503 624 820
Najczęściej zadawane pytania dla serwisu komputerowego SKYLAP
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Pytanie Czy obsługa informatyczna firmy to usługa kompleksowa?

Oczywiście! Świadczymy bardzo szeroki wachlarz usług IT.  Zapewniamy pomoc użytkownikom, administrujemy sieciami i serwerami.

Zakres naszych usług obejmuje także cyberbezpieczeństwo, aktualizację systemów, a także opiekę nad infrastrukturą IT. Co więcej, oferujemy monitoring systemów i sieci informatycznych oraz planowanie i koordynację pracy działu IT. Jesteśmy wsparciem w rozwiązywaniu problemów o różnym stopniu skomplikowania.

Współpracujemy z firmami niezależnie od ich wielkości i specyfiki działania. Wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom wobec obsługi IT.

Przygotowaliśmy pakiety dedykowane niewielkim biznesom, które potrzebują kompleksowego, zaawansowanego wsparcia w zarządzaniu systemami informatycznymi.

Już od ponad 10 lat świadczymy usługi kompleksowe, dostosowane do potrzeb naszych klientów.

Zapraszamy do współpracy!

Pytanie Jak szybko reagujecie na zgłoszenia?

Podejmujemy działania w ciągu zaledwie 5 minut od zasygnalizowania problemu. Nasz zespół specjalistów działa sprawnie i skutecznie, aby zapewnić jak najszybsze wsparcie techniczne.

Pytanie Czym jest audyt infrastruktury IT?

Audyt infrastruktury IT ma na celu ocenę i analizę aktualnego stanu infrastruktury IT przedsiębiorstwa. Nasz wyspecjalizowany zespół sprawdza wydajność systemów, ich skalowalność, bezpieczeństwo oraz zgodność z aktualnymi standardami branżowymi. Na podstawie wyników audytu proponujemy działania usprawniające.

Pytanie Od czego zależy cena obsługi IT?

Na cenę obsługi IT wpływa oczywiście zakres usług. Oscyluje to wokół kilkuset złotych do kilku tysięcy miesięcznie. Wiele zależy od zakresu usług, od profilu i wielkości firmy korzystającej z outsourcingu.

Kolejnymi czynnikami wpływającymi na cenę takiej obsługi są:

  • liczba pracowników korzystających z pomocy firmy IT,
  • liczba serwerów wirtualnych i fizycznych oraz liczba systemów i urządzeń objętych wsparciem IT.

Cena obsługi informatycznej firm będzie wzrastać wraz ze złożonością projektu, potrzebami i wielkością firmy korzystającej ze wsparcia IT. Skylap każdego dnia koncentruje się na tym, by zapewnić swoim klientom jak najwyższy poziom obsługi.

Pytanie Czy korzystanie z usługi obsługi informatycznej jest tańsze niż informatycy na etacie?

Korzystanie z usług outsourcingu IT może przynieść znaczne oszczędności w porównaniu z zatrudnieniem własnego zespołu informatyków.

Po pierwsze, zatrudnienie własnego zespołu związane jest z kosztami zatrudniania pracowników na etat. Do tego dochodzą takie okoliczności jak np. jak urlopy czy szkolenia.

Po drugie, outsourcing IT umożliwia dostęp do specjalistów z różnych dziedzin, a to zwiększa efektywność i jakość wykonywanych prac.

Dodatkowo, firmy outsourcingowe posiadają nowoczesne narzędzia i technologie, które pozwalają na szybsze i skuteczne rozwiązywanie problemów.

Te czynniki przyczyniają się do obniżenia kosztów firmy, co sprawia, że outsourcing IT jest korzystniejszy finansowo dla przedsiębiorstw.

Tło

Masz pytania? Potrzebujesz więcej informacji? Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?

Porozmawiajmy Telefon 503 624 820